Pagina's

woensdag 2 november 2016

Winter essentials

De dagen worden korter, de nachten worden langer… Het is weer zo ver! Vorig weekend zijn we officieel naar de wintertijd gegaan. In de winter doe je natuurlijk andere dingen dan in de zomer, in dit blog vertel ik jullie waar ik niet zonder kan in winter.
(Bron: www.girlscene.nl/p/5854/heerlijke_herfst_en_winter_recepten)


Bad
In de herfst en winter vind ik een bad heerlijk! Met een heerlijke herfst/winter geur ben ik zo een poosje van de wereld. Op dit moment ben ik dol op de Limited edition ‘’Ritual of lights’’ Badschuim van de Rituals. Dit is een heerlijke sinaasappel met kaneel geur, ik kan me er heerlijk bij ontspannen!

Warme dranken
Een paar weken geleden maakte ik een heerlijke witte warme chocolademelk, natuurlijk mag deze samen met thee, normale chocolademelk of een andere warme drank niet ontbreken. Het is toch heerlijk om met je fleece kleedje en kop thee vanaf je bed (of bank) TV te kijken!

Sweaters
Ja hoor eindelijk kunnen we ons weer heerlijk verstoppen in heerlijk warme sweaters en lange broeken! Scheelt je weer tijd aangezien je je benen nu niet hoeft te scheren… Vergeet dit alleen niet als je een keer gaat zwemmen met vrienden of familie (dat is mij wel is gebeurt…).

Kaarsen
De heerlijke geur van appeltaart, kaneel of gewoon vanille door je kamer heerlijk! En kaarsen geven ook nog is een super warm en knus gevoel. Ook kun je er super toffe foto’s mee maken, leuk voor je Instagram?

Gezelligheid
Met vrienden of familie de feestdagen vieren. Lekker eten, verlanglijstjes maken, cadeautjes kopen en uitpakken. Het is toch ook wel een super gezellige periode!


Wat kan jij nu zeker niet missen tijdens de herfst en/of winter? Laat het zeker even weten in een reactie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten