Pagina's

zondag 10 april 2016

Vlindermuur DIY

Diy’s ik ben er gek op! Vanaf jongs af aan knutsel je al en kleur je, nu komt dat eigenlijk allemaal weer terug! Heerlijk het gevoel dat je iets zelf hebt gemaakt en dit aan iedereen kan vertellen! Hieronder een DIY die ook al voor de vernieuwing van mijn blog hier te vinden was. De vlindermuur!
(links: voorkant, rechts: van onderaf)

Een aantal keer was ik ze al tegengekomen een muur met vlinders! Dit vond ik ook wel iets voor mijn kamer, wel in mijn kleuren en niet zoveel maar toch leek het mij een leuk idee! Uiteindelijk is dit het resultaat geworden van mijn vlindermuur, nu de jouwe nog!

Mijn kamer heeft de kleuren zwart, rood en wit gekregen. Mijn vlinders zijn zwart en wit geworden met een zwarte streep in het midden en op een aantal bevinden zich quotes die ik erg mooi en inspirerend vind. Natuurlijk kun je van alles kwijt op je eigen vlinders!

Tijd voor de DIY
Genoeg over mijn vlindermuur gepraat. Laten we er een gaan maken!

Wat heb je nodig?

- Schaar
- Papier
- potloden
- Stift
- kneedgum (of iets anders om het op te plakken)


Oké, hier gaan we dan!


Stap 1: Pak een papier en teken de vlinder hoe jij hem wilt hebben, je kunt hem natuurlijk ook uitprinten. Deze vlinder gebruik je als mal en kun je dus eigenlijk op elk papier maken wat je nog hebt liggen.


Stap 2: Knip je vlinder mal uit.

Stap 3: Knip door middel van de mal (je kan het overtrekken en gewoon er langs knippen) de hoeveelheid vlinder uit die jij wilt hebben.


Stap 4: Nu kun je je vlinders nog een kleurtje geven of wat anders extra’s


Stap 5: Nu je al je vlinder klaar hebt kun je ze ophangen. Zelf heb ik ze doormidden gevouwen en daarna met een stukje kneedgum op geplakt, maar hier heb je natuurlijk ook andere mogelijk heden op!

Nu heb jij in 5 stappen je eigen vlinder muur gemaakt! Ik hoop dat je jouwe net zo mooi vind als ik de mijne en hem lang laat hangen!

Wat vond jij van deze DIY? Heb je een foto en wil je die laten zien? Laat een reactie achter!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten